maanantai 12. huhtikuuta 2010

Myssyilyä!

Myssyjen tekoaikaa on vielä melkein 3 viikkoa jäljellä, mutta kokosin kollaasiin kaikki tekemäni myssyt. Nämä olen täällä esitellyt kaikki, en aivan yksitellen, koska välillä epäilin, kiinostaako ketään.
Tietoisesti en kirjannut ostamieni lankojen määriä tai hintoja, koska olen tehnyt tämän todella hyväntekeväisyys mielessä.
Myssyjä on kuvassa lähes 50 kappaletta ja vartahilla on jo seuraava.


Silloin tammikuussa en osannut ajatella, että tämä kampanja paisuu näin valtavaksi. Myöhemmin olen huomannut, että olisi pitänyt tehdä oma tunniste näille myssyille. Nyt korjasin asian ja muutin kaikkiin kampanjaa koskeviin postauksiin oikean tunnisteen. Sieltä on joskus myöhemminkin kiva tarkistaa kampanjan kulkua. Olen aika tumpelo näiden tietokoneohjelmien kanssa ja olen pahoillani, jos tunnisteen muutto ja päivitys aiheuttaa ongelmia teille, jotka saatte listan uusista postauksista.

7 kommenttia:

Päivikki kirjoitti...

Kunnioitusta herättävä määrä myssyjä!

Matleena kirjoitti...

Ihana määrä myssyjävalmistunut sinun käsistä! :) Eikä sitä tainnut kukaan arvata, miksi tämä myssyily paisuu muuten kaiken kaikkiaankin. Ja ehkä ei loppua vieä tiedetäkään. :o

Minulla on sellainen tuntu, varma en kyllä ole, että pelkkä tunnisteen vaihtaminen ei näkyisi uutena postauksena. Muistaakseni olen kerran testannut asiaa.

Sude kirjoitti...

Voi mahoton, johan sinä olisit voinut yksin pitää tämän kamppanjan tuolla myssy määrällä :)

sirkkis kirjoitti...

Kyllä olet ollut ahkera ja juuri sellaisia ihmisiä kampanjat tarvitsee. Minun ei tullut tehtyä yhtään vaan josko joskus innostun mukaan.

Sipi kirjoitti...

Uskomattoman määrän olet myssyjä tehnyt..50 kappaletta, sitä määrää ei yhtäkkiä edes käsitä :o
Oltaispa me kaikki yhtä ahkeria :)

Malli45 kirjoitti...

Myssyjen ensimmäinen virallinen luovutus sairaalaan on toukokuun alussa. Toivottavasti myssyjen teko jatkuu!!! Seuraava joskus syyskuun alussa.
Mahtavan määrän olet myssyjä tehnyt!

Seijasisko kirjoitti...

Komea määrä kauniita myssyjä. Sinun vinkistä laitoin minäkin tunnisteen "omat sytomyssyt."