torstai 16. heinäkuuta 2009

Kivikkokasveja

olen istuttanut männyn juurelle. Kokosin kollaasiin isoja ja pieniä mehitähtiä sekä juuri kukkivaa kamtsatkanmaksaruohoa ja suikeroalpia.
Fasaaneja ei ole näkynyt sen jälkeen kun poikaset kuoriutuivat, joten mehitähdet ovat säilyneet.

Toisenlaisia ruokavieraita käy tyhjäämässä kissinkupit.
No, oikeesti mä hain tuvasta kahdelle lautaselle Opticattia, mutta siinä ne vain puhisi ja ähisi saman lautasen ympärillä.
Tutta on tuossa siilien melkein yläpuolella piippuhyllyllä.
Kissat ja siilit ovat sulassa sovussa.

5 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Tuo kakkuvuokasysteemi on ihana! :D

Enpäs ollutkaan keskiviikkona juuttuneena mökille, vaan Kristiinankaupunkiin... Tehtiin parin päivän rengasmatka. Vähän noloa jos en koko loman aikana ehdi neuletapaamiseen, voi mua!

Malli45 kirjoitti...

Kivikkokasvit on hienoja, mun ei kasva, kukaan hoida!
Piilokuvassa Tutta on, tosin näin sen heti, mutta mun entinen naapuri olisi varmaan tuostakin saanut astmakohtauksen...

intsu kirjoitti...

Minä niin tykkään kivikkokasveistakin! Kylläpä sulla on siellä mukavia "ruokavieraita".

Äipän touhut kirjoitti...

Olithan saanut hyvän kuvan siilistä syömässä kissanruokia.

Matleena kirjoitti...

Minustakin mukava idea tuo mehitähteä kakkuvuoassa! :) Meillä ei ole siilejä näkynyt alkukesän jälkeen, mihin lienevät menneet.