torstai 10. maaliskuuta 2011

Yllätys

 Naistenpäivänä sain ihanan tunnustuksen Aulilta Virveriikka -blogista. Olen iloisesti yllättynyt
        Kiitos Sinulle Auli!
  Asiaan kuuluu vastata 5 kysymykseen.

1. Milloin aloitit blogin?
    Aloitin 2.2.09 ja julkaisin kaikkien nähtäväksi liputuspäivänä 5.2.09
2. Mistä kirjoitat, mitä käsittelet?
    Kirjoitan päiväkirjaa tekemistäni käsitöistä ja siitä mihin kaikkeen olen taas hurahtanut. Välillä muistelen mennyttä aikaa ja esittelen joitain omia vanhoja töitäni. Täällä on havaintoja säästä ja vuodenaikojen vaihteluista ja taas kesällä toivottavasti pihassani viheriöi ja  kukkii ja saan ainakin omaksi ilokseni laittaa paljon kuvia kukista. Blogikissat pääsevät kuviin, tottakai. Tavallista arkea ja niitä asioita, joita on vain pakko kirjata muistin tueksi.
3. Mikä tekee blogistasi erityisen?
    Erityinen siinä mielessä, että tämä on oma ja omakohtainen päiväkirja. Kukaan tuskin muualla kirjoittaa töistäni,  harrastuksistani, ajatuksistani  tai arjestani.
4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin?
    Olin vuonna 2005 uskaltautunut KIP-päivää ja sitä tietä neuletapaamisiin, jossa sain vihiä blogeista. Opin vähitellen lukemaan ja liikkumaan blogeissa. Monilla neuletapaamisissa oli jo oma blogi, joten oman avaaminen alkoi kiinnostaa.Olen lähes koko ikäni kirjoittanut päiväkirjoja. Valmistuneet neuleet olen kirjannut, mutta tänne saisin myös kuvat ja pysyisivät paremmin muistissa.  Suunnittelu- ja pohdintavaihe kesti pitkään uskalluksen puuttuessa. Lopulta Ystävä ratkaisi, nyt laitetaan ja hän neuvoo ja auttaa vieressä.
5. Mitä haluaisit muuttaa?
   Olen tyytyväinen tämänhetkiseen ja yritän olla muuttamatta, mutta muuttuuhan  maailmakin koko ajan.
  Toivoisin täällä vierailevien viihtyvän ja ehkä saavan jonkin pienen kipinän  tai innostuksen omiin käsillä tekemisiinsä. Vaikka saattaa joskus tulla tilanne  "Ei mennyt niinkuin Strömsöössä" , silti omin käsin tehdyssä on sitä jotain sanoinkuvaamatonta. Mottoni on:  Saa näkyä, että olen tuon itse tehnyt!

Tyyliin kuuluu jatkaa ja jakaa, jos haluaa....
Haluaisin, mutta on tosi vaikea valita muutamaa, kun  ihania blogeja ja kirjoittajia on niin valtavasti  <3

Jokainen , ken haluaa voi ottaa ja julkistaa  omat tunnustuksensa.

1 kommentti:

Auli kirjoitti...

Oli mielnkiintoista lukea vastauksesi. Samankaltaisia ajatuksia kun minulla, jännä mikä kiehtoo siinä, että kirjoittaa vähän kuin päiväkirjaa, mutta antaa muiden lukea. Siinä tulee se yhteisöllisyys, mikä ei normaalissa päiväkirjassa ole mukana.
Hyvää loppuviikkoa, pian taas viikonloppu...