torstai 7. heinäkuuta 2011

Helteistä

ja luulen koneeni ottaneen nokkiinsa, kun ei suostu käynnistymään.  Onneksi on tämä läppäri, tosin tässä on kaikki outoa, eri käyttöjärjestelmä, outo palvelin, aivan ihmeellinen nettiyhteys eikä edes hiirtä. 
Hupsista ja taas katos kaikki. Tiedossa on siis vain pientä bloggausta, siis jos sattuu onnistumaan. Käyn kyllä lukemassa blogejanne, mutta en juuri uskalla kommentoida.
Nut siis vain kukkaa pihalta. Pionit ovat täydessä kukassa.

                         Meillä täällä tanssitaan tangoa päivin ja öin. Itse kierrän kaukaa keskustan, yritän nyt perehtyä tähän läppäriin ja toivon, että pöytäkoneeni saadaan vielä kuntoon ja aiakin kaikki kuvat talteen. Hiki tämän kanssa tulee, mutta silti toivotan Teille kaikille Kävijöille:

               Helteistä viikonloppua!

12 kommenttia:

TeSa kirjoitti...

Onnea uuden oppimiseen;)
Ihana kukkaispäivtys.

Anneli kirjoitti...

Ihania pioneita !!

Ymmärrän tunteesi läppärin kanssa . Minä kanssa viime kesänä aloin opetella ja oli ensin niin vaikeaa, tuon hiiren puuttuminen. Ja kaipasin tänne mökillekin sitä kotikonetta :))
Mutta kyllä tämänkin oppii, kun sitkeästi yrittää. Nyt olen jo ihan sinut :D

Mukavaa viikonloppua Sinullekin !

eevamummo kirjoitti...

Minä olen tyytyväinen läppäriin, enkä tarvitse hiirtä. Siihen oppii kyllä aika joutuin, alussa minullakin katosi näytön jutut johonkin nurkkaan, mutta olin vahingossa koskettanut väärää kohtaa 'hiirialustalla', ihmettelin pitkään, että mikä ihme tässä mättää, mutta nyt on hyvä. Opettele vain, on joutuisampi kuin hiiri....
Ihanat kukat Sinulla!!

eevamummo kirjoitti...

Minä olen tyytyväinen läppäriin, enkä tarvitse hiirtä. Siihen oppii kyllä aika joutuin, alussa minullakin katosi näytön jutut johonkin nurkkaan, mutta olin vahingossa koskettanut väärää kohtaa 'hiirialustalla', ihmettelin pitkään, että mikä ihme tässä mättää, mutta nyt on hyvä. Opettele vain, on joutuisampi kuin hiiri....
Ihanat kukat Sinulla!!

Auli kirjoitti...

Mulla on töissä läppäri ja iahn suosiolla pyysin siihen hiiren. Sen veraan vaikealta tuntui. Sinulla on paljon upeammat pionit kuin miunlla. Minulla ne vaan kituuttaa

Päivi kirjoitti...

Ihania kukkia! Minä käytän aina kannettavan kanssa hiirtä. Mikä vaan tietokoneen usb-hiiri käy, kokeile, mutta sellainen pieni "matkahiiri" on kätevä.

sirkkis kirjoitti...

Uusi kone on minusta aina kurja koska opettelu vie kamalasti aikaa.

Sirkka U kirjoitti...

Mikähän siinä onkin, että tietokoneen kanssa se uuden opettelu tuntuu aina niin vastenmieliseltä, varsinkin näin vanhemmiten. Silloin kun kone toimii ja osaa toiminnot, miskäs sen mukavampaa kuin surffailla. Minä ainakin olen kuin kipeä kissa, jos kone ei toimi.
Tänä kesänä monivuotiset kukat ovat etuajassa kukkimisen suhteen. Pionit ovat ihania. Onko tuo Sarah Bernhard?

Päivikki kirjoitti...

Vaaleanpunaisia pioneita! Voiko ihanampaa olla. Toivottavasti saat tietokoneesi kuntoon.

Rakkauden talon Paula kirjoitti...

Oi, miten hurmaavia!

Villiviini kirjoitti...

Ihania pioneja! Meillä lopettivat jo kukintansa. - Onpa hyvä, että sinulla on varakone käytössä. Leppeää viikonvaihdetta!

Heleena kirjoitti...

Sirkan kysymykseen on vastattava, etten tiedä lajiketta, mutta tämä on jostain 80 -luvun alkupuolella rivitalo-osakkeen takapihalle ostamastani pionista jaettu ensin mökille ja sieltä taas jaettu osa tänne nykyiseen kotiin.
Kukkia on kaikkiaan 25 ja valtavan isoja. Sade vain painaa maahan tuesta huolimatta.